Serbian SR English EN German DE
Serbian SR English EN German DE

Uslovi korišćenja

Opšti uslovi

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) privredno društvo EKO NAMAR d.o.o. svoje potrošače, koji robu kupuju putem internet sajta www.ekonamar.rs, obaveštava:

– da se osnovna obeležja proizvoda mogu pronaći na sajtu www.ekonamar.rs

– da je EKO NAMAR d.o.o. privredno društvo sa registrovanim sedištem u Beogradu, 24.03.2021., sa matičnim brojem: 21667781, broj telefona 061/6429898, e-mail adresa: office@ekonamar.rs

– da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016 dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) kupovina preko naše internet prodavnice www.ekonamar.rs smatra prodajom na daljinu

– da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal

– da su sve cene izražene sa uračunatim PDV-om

– da je usluga isporuke robe besplatna za sve porudžbine, osim porudžbina koje sadrže samo jedno ili dva pakovanja vlažnih maramice

– da kupljene proizvode isporučujemo putem kurirske službe Bex express

– da potrošač proizvode koje kupuje putem internet prodavnice www.ekonamar.rs može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke ili uplatom na tekući račun

– da je potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI poslao porudžbinu prodavcu i da je u trenutku prijema potvrde porudžbine preuzeo obavezu plaćanja naručene robe

-da je EKO NAMAR d.o.o. dužan da pošalje IZJAVU O ODUSTANKU OD UGOVORA O KUPOPRODAJI ZAKLJUČENOG NA DALJINU kao I račun/otpremnicu uz svaku pošiljku

– da je EKO NAMAR d.o.o. dužan da isporuči proizvode saobrazne ugovoru. Ako isporučeni proizvodi nisu saobrazni ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi EKO NAMAR d.o.o.

– da u slučaju prijema proizvoda potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi proizvod, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od prethodno poručenog, potrošač može zameniti isti u roku od 14 dana

– da u slučaju prijema proizvoda potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetni proizvod, u roku od 14 dana

– da za proizvode koji su poručeni putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod

Uslovi isporuke

Rok isporuke

U zavisnosti od raspoložive količine poručenih proizvoda robu isporučujemo u roku od 3 do 5 radnih dana.
Porudžbine formirane radnim danom do 12h biće obrađene istog dana (bićete obavešteni o datumu isporuke putem email-a ili telefona).

Porudžbine formirane posle 12h biće obrađene sledećeg radnog dana. Ukoliko porudžbinu formirate u petak posle 12h, subotu ili nedelju, porudžbina će biti obrađena u ponedeljak.
Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a.

Specijalna pogodnost je besplatna dostava na kućnu adresu (osim za porudžbine koje sadrže samo jedno ili dva pakovanja vlažnih maramica)

Preuzimanje pošiljke

Naručene proizvode Vam šaljemo kurirskom službom Bex Express koja isporuku vrši na teritoriji Republike Srbije. Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8h do 16h, subota i nedelja su neradni dani.

Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja.

Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na broj +381616429898 ili putem email-a prodaja@ekonamar.rs. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju.

Reklamacije

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe, pozivom na telefonski broj +381616429898 ili slanjem e-mail-a sa popunjenom izjavom o odustanku od ugovora na daljinu na adresu prodaja@ekonamar.rs.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira dasačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj +381616429898, ili pošaljete e-mail sa popunjenom izjavom o odustanku od ugovora na daljinu na adresu prodaja@ekonamar.rs.

Na Vašu prijavu poslaćemo kurirsku službu Bex Express koja će u roku od 24 do 72h od prijave problema preuzeti na Vašoj kućnoj adresi reklamirani proizvod zajedno sa uredno popunjenim izjavom i kopijom računa-otpremnice koji ste dobili uz porudžbinu.

Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8 do 16h, subota i nedelja neradni. Ako istek roka za preuzimanje reklamiranog proizvoda pada u nedelju ili neradne dane na teritoriji Republike Srbije za vreme državnih ili verskih praznika, rok za preuzimanje reklamiranog proizvoda ističe prvog narednog radnog dana.

U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

Reklamacije zbog nesaobraznosti robe

Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru, koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču, se vrši na način opisan u delu “Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe”.

Plaćanje karticama

– trenutno nije u funkciji

Povraćaj sredstava

Procedura za povraćaj sredstava

Kontaktirajte nas pozivanjem broja telefona +381616429898 ili nam pošaljite email na adresu: prodaja@ekonamar.rs podatak Vašeg broja računa/otpremnice, Vaš JMBG (opciono) i broj dinarskog tekućeg računa.

Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosledjena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.

Povraćaj sredstava se vrši iskljucivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs srednji kurs Narodne Banke Srbije.

Hvala Vam na razumevanju.

Politika privatnosti

Mi u kompaniji EKO NAMAR d.o.o. veoma cenimo Vašu privatnost i zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo. Sve posedovane informacije su sigurne i nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa kompanijom EKO NAMAR d.o.o.

Zaštita privatnosti podataka

U ime www.ekonamar.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnostie podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.